دوستت دارم

ميان تمام نداشتن ها دوستت دارم.……!!!!!
شانس ديدنت را هر روز ندارم ،
ولي دوستت دارم..…….
وقتي دلم هوايت را ميكندحق شنيدن صدايت را ندارم ؛ ولي دوستت دارم.……..
وقتهايي كه روحم درد دارد و ميشكند شانه هايت را براي گريستن كم دارم ؛
ولي دوستت دارم...……
وقت دلتنگي هايم  ؛ آغوشت را براي آرام شدن ندارم ؛
ولی دوستت دارم..………
آري همه وجودمي ولي هيچ جاي زندگيم ندارمت
و ميان تمام نداشتن ها باز هم با تمام وجودم دوستت دارم ...



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت21:35---14 خرداد 1394
لایککککککککککککککک
داری داداش
پاسخ:فدات


ريحانه
ساعت14:30---12 فروردين 1394
وب خيلي زيبا با مطالب جالبي دارين

ضحی خانوم
ساعت11:54---11 فروردين 1394
لاااااااااااااایک
پاسخ:ممننننننننون...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس های عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 11 فروردين 1394برچسب:, | 11:19 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.